РОЗРОБЛЕНО ПОРАДИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Дата: 05.04.2022 14:19
Кількість переглядів: 55
Відповідно до рекомендацій МОН, з 14 березня 2022 року в тих областях
нашої держави, де є можливість навчатись, відновлено освітній процес.
Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
НАПН України розроблено рекомендації щодо організації навчального
процесу для дітей із порушеннями зору, слуху та інтелектуального
розвитку.
Під час війни діти з особливими освітніми потребами постійно
перебувають у стані невизначеності. Звук повітряної тривоги та
вибухів, дорога та незнайомий простір у випадку евакуації – усе це
викликає страх, розгубленість і тривогу. Оскільки ці діти мають
обмежені можливості швидко реагувати та обробляти інформацію з
навколишнього середовища, важливо запроваджувати у навчальний процес
кроки підтримки, які допоможуть мінімізувати наслідки психологічної
травми.
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
НАПН України розробив відповідні поради та рекомендації:
· для дітей з порушеннями зору;
· для дітей з порушеннями слуху;
· для дітей з порушеннями
інтелектуального розвитку.
Нагадаємо, учителі спеціальних шкіл об’єднуються для допомоги дітям з
особливими освітніми потребами та публікують розвивальні ігри та
вправи для школярів.
https://mon.gov.ua/ua/news/rozrobleno-poradi-dlya-organizaciyi-inklyuzivnogo-navchannya-pid-chas-vijni